اموزش کامپیوتر

اموزش مراحل ریجیستری، ویندوز ، انواع کدهای جاوا ، کلیپ موبایل ، بازی جاوا ، دانلود و ....

اموزش کامپیوتر

اموزش مراحل ریجیستری، ویندوز ، انواع کدهای جاوا ، کلیپ موبایل ، بازی جاوا ، دانلود و ....

لینک باکس

به نام خدا

سلام  . فکر کنم لینک منو در پایین صفحه دید . امید وارم خوشتان بیاید اگر شما از وبلاگ من خوشتان امد لینک زیر را در وبلاگ قشنگتان بگذارید و  به من خبر بدهید تا من وبلاگ شما را در لینک دوستانم بگذارم  .

 

دریافت کد لینک باکس :




اگر کد بالا را در وبلاگ گذاشتید و لینک باشکس نمایش داده نشد یا خطایی ظاهر شد از کد زیر استفاده کنید :


 

نظرات 2 + ارسال نظر
داداش محسن پنج‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:15 ق.ظ http://www.freetablighat.blogsky.com

سلام
خسته نباشید
ممنونم که به وبلاگ ما سر زدی
دستتون هم درد نکنه بابت پیامی که گداشتین
خوشبختانه یا متاسفانه خودمون لینک باکس داریم
در صورت مسدود شدن لینک باکسمون حالا به هر دلایلی مطمئتا از لینک باکس شما استفاده می کنیم
با تشکر
یا علی
خدا نگهدار

سلام
می خواستم بگویم لینک باکس قشنگی داری ولی روش کلیک می کنی نمی اید . ولی فکر کنم مشکل PARSTOOLS باشه .
یا علی .

som-ir جمعه 7 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:36 ق.ظ http://som-ir.blogsky.com/

سلام دوست عزیز وبلاگ پربار و مفیدی داری .
خیلی ممنون که وبلاگ من سر زدی .
من فعلا نمی تونم لینک باکس تو را در وبلاگم بذارم ولی با اجازه ات آدرستو در لیست دوستان قرار دادم .

سلام .
ممنون . من هم شما را با نام مرکز دانلود با لینک مستقیم در لینک دوستانم قرار دادم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد